Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:07, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | chłopaki niema sęsu ładować 2.0 w przód tył może być ale niewięcej niż 2.3 przeciesz srodkowa cześć opony będzie łysa a na bokach będzie bierznik | to powiedz mi dlaczego tracę bieżnik z zewnątrz może i dużo ale często wożę 4 osoby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Franek
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:28, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zolwik_1988 napisał: | to powiedz mi dlaczego tracę bieżnik z zewnątrz | Bo nie masz geometrii...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRcIN911
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Nie 6:43, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Franiu ci odpowiedział na pytanie a jak jeszcze przytym wozisz pasarzerów to się niedziwie że bierznik leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rampula
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:45, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
troche nie mechaniczne pytanie: czy jak pojade na przeglad i facet mi nie podbije to musze cos placic za badania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mead
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Nie 10:10, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ZTCW co placisz normalnie i jak cos znajdzie kaze ci zrobic i potem jak juz zrobisz podbija ci bez placenia bo sprawdza tylko to co miales zle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franek
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:23, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A o co się boisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kkwiatuszek89
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:25, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze lepsze rozwiązanie, bierzesz dowód paranaście PLN i idziesz do Pana co robi przeglady i mówisz że MUSI przejść pokazujac mu PLN. Zawsze przechodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bonus
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:52, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ta , będzie taki co nie weźmie , i będziesz miał jeszcze większe problemy za danie w łape .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virus
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 19:01, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Popieram Bonusa lepiej zrobic do porzadku tak zeby sie nie doczepil auto na przeglad mozesz zawezdz nawet 11mc po terminie warzne zebys mial oc zaplacone...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomekboa177
Klubowicze
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:12, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie,bo na obudowie silnika,jest taka klapka tzn termostat,i ma cię go otwarty??czy on sam powinien sie otwierać???bo ja go otwarłem,bo sie mi silnik grzeje jak cholera i zaczyna przerywać,ale teraz jak sie gdziekolwiek jedzie z otwartą klapa,bo mam taki zatrzask,ze jest lekko otwarta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:44, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
termostat powinien się sam otworzyć jak się nie otwiera to jest do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slay
Klubowicze
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Pon 15:30, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
W Maluchach były montowane 2 rodzaje oblachowania silnika. Standard czyli takie z termostatem z boku i tez takie z klapka na górze obok gaźnika plus termostat.
Jak się Termostat nie otwiera(ostatnio przerabiałem )łatwo przegrzać silnik i najlepiej wymienić go. Ale można tez go wykręcić i klapka będzie otwarta cały czas.A łatwo się kapnąć kiedy termostat jest zwalony, jedziesz z 5km 70km/h stajesz otwierasz klapę i jak z boku nad wydechem klapka jest uchylona to wszystko jest ok. jak zamknięta to kapa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomekboa177
Klubowicze
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:02, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie ja mam te klapkę na górze i ja otwarłem,a termostat sprawdzę jeszcze dziś.pozdrawiam
a powiedzcie mi ile oleju wchodzi do silnika i gdzie jest filtr oleju???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomekboa177 dnia Wto 14:04, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mead
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 18:26, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tomekboa177 napisał: | No właśnie ja mam te klapkę na górze i ja otwarłem |
Nie do konca wiem o czym piszesz ale mam wrazenie ze chodzi o taki dodatkowy "gadget" o ktorym malo kto wie do czego sluzy. Jesli to ten sam o ktorym mysle to w lecie powinienes miec zamkniete to. najlepiej jakbys zrobil fote tej klapki.
Tomekboa177 napisał: | a powiedzcie mi ile oleju wchodzi do silnika |
niecale 2 litry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomekboa177
Klubowicze
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:59, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ok dzięki,jutro wrzuce fotki tej klapki.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:43, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
mówi o tej klapce pomiędzy puszką filtra powietrza a gaźnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRcIN911
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany: Śro 19:41, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ta klapka powinna byś zimą otwarta zeby silnik brał ciepłe powietrze bo zimą takowe mu jest potrzebne
a latem zamykamy klapke bo ciepłe powietrze latem wrecz mu przeszkadza (silnikowi)
taka przepustnica ma zastosowanie w więkrzości silników, ułatwia im to prace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rampula
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:29, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
szybkie pytanie: czy ostatnie maluchy z 1999-2000r, w tym happy endy wychodzily z fabryki na d-124 czy passio?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rampula dnia Wto 21:29, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nadine
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:50, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
z tego co się orientuję jednak 124... ale nie jestem pewna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virus
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Śro 22:23, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam 124
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|