Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oXarical
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice/Przeczyce Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 20 Lis 2008 Temat postu: Wymiana uszczelki pod głowicą. |
|
|
No panowie, jak dawno się tu nie udzielałem, tak teraz potrzebuje waszej pomocy. Wygląda na to, że po zagotowaniu oleju jakieś pół roku temu, wypadałoby wymienić wreszcie uszczelkę pod głowicą. Proszę was o pomoc, najlepiej w formie zeszytów naprawczych (kiedyś podałem maila, ale nic nie doleciało). Wiem że z tym jest w cholere roboty, ale kiedyś trzeba to zrobić...
Z góry THX!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:45, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
postaram z wieczora coś znaleść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Salzi
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:16, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak sam ostatnio wymieniałem głowice wiec wiem ile to pracy ale mysle ze tak koło 8 godzinek w towarzystwie malucha Ci wystarczy.
Proponuje od ściagnięcia gaźnika i podstawki pod gaźnik, odłączenia kabli wysokiego napięcia itp.
2 krokiem powinno byc ściagnięcie pokrywy zaworów, odkręcasz zawory no i juz masz dostęp do śrób trzymających głowice. Z umiarem odkręcasz je tak zeby nie połamac szpilek. Na samym końcu proponuje rozkręcac obudowe silnika bo z nią jest zwsze najwiecej problemów Jeśli z obudowa nie bd problemów to wystarczy juz tylko podnieść głowiceno i masz juz dostęp do uszczelki:)przy składaniu najpierw zacznij od skręcenia głowicy a później to tylko obudowa zawory no i gaźnik:) W tym akurat moge Ci pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:32, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
+ jeżeli masz duży odcisk na głowicy z uszczelki to radze głowice dać do planu przerabiałem tez to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oXarical
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice/Przeczyce Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:47, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie, a jak wygląda regulacja zaworów? Bo przecież jak je odkręce to raczej po przykreceniu nie beda takie same...
Edit:
Poza tym czy glowica nie schodzi razem z zaworami? (nie znam sie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oXarical dnia Czw 21:48, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:52, 20 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No po założeniu trzeba zawory podregulować i po przejechamiu z tego co wiem ok 100km znowu
Głowica schodzi razem z zaworami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:36, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Panie Salzi pierw pokrywa rozrządu a później gaźnik bo w innym przypadku go nie odkręci moja rada nie rób nic na szybko spokojnie i bez nerwów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 9:55, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak bym miał skaner to bym ci zeskanował ksiazke o naprawi fiata ale nistety ni mam:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oXarical
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice/Przeczyce Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:27, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Zabrałem się za to koło 10 i jak do tej pory rozbroiłem pokrywe zaworów, gaźnik, no i prawą część obudowy. Z tym, że tej obudowa w pełni nie da się zdjąć bo blokują ją rury z tłumika. Teraz tak myślę - mam nadzieje, ze dobrą (prawą) część obudowy zdjemuje ;] Tak czy siak jestem teraz przy ściąganiu zaworów i nie wiem które śruby mam odkręcać. Ktoś wie? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:58, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
zaworów nie ściągasz tylko odkręcasz klawiaturę , bodajże na 2 śrubach 17, później odkręć lewą stronę i tłumik ale odkręć tłumika od tych kolanek nie próbuj odkręcić kolanek od głowicy bo to się źle skończy powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
djluki
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radlin Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:13, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak zolwik napisal odkrecasz te 2 nakretki z klawiatury sa one przykrecone nakrętkami na kluczyk 13 i tlumik musisz jeszcze popuscic troche na tych opaskach zeby go troche odsunac jak odkrecisz klawiature i juz ja sciagniesz to wyciagasz te laski co tam sa popychaczy. jak jeszcze bedziesz mial jakis problem to pisz pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|