Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:27, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
i zglebienia pujdą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 21:28, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dokladnie jeszce nie wiem ale raczej je zostawie jeszcze bo zaduzo je obtegowałem i zostana na lato:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:13, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Kontynuacja tematu przeniesionego od malca Głodnego....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rampula
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:48, 09 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:14, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
napisz jaka jest konfiguracja tej gleby: resor na ile? i tyl ? bo sie z Shacezem przymierzamy do glebienia (chociaz on juz przod zrobil )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 23:57, 09 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:15, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tzn jeszcze mi tylko tyl zostal ale ta gleba nie jest jakos na maksa z przodu -40mm a z tylu będzie -30mm bo ne che jakos mocnej tak mi sie podoba;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michalec
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:26, 11 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:18, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nie tnij podstawek, podstawowy błąd "tjunerów", dowiadywałem się u doświadczonej osoby co do przeróbek 126p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:10, 11 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:19, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
to powiesz dlaczego nie ciąć tych postawek bo mnie to ciekawi ja mam zamiar je planował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michalec
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:44, 11 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:25, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
"... Podstawki są inne niż oryginalne, ale o tej samej wysokości. Scinanie ich to jeden z częstych błędów, ponieważ zmienia to zupełnie geometrię zawieszenia..."
MAD_DOGG (ten od "poszerzanego" koralowego malucha i od błekitnego 77' , prowadzi RACE-TECH)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:51, 11 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:25, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Michalec napisał: | ponieważ zmienia to zupełnie geometrię zawieszenia... |
To przecierz by sie dało ustawić geometrie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:55, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:26, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
robiąc glebę już zmieniasz geometrie kół więc jak dla mnie to bez sensu..... pozatym gdzie to wyczytałeś bo wszędzie gdzie ja czytałem to jakoś cieli podstawki i było ok .... ale ok koniec OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gorol
Klubowicze
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwionka Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:15, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:27, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
proponuje przenieść posty do tematu o glebie bo to ciekawy temat do dyskusji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 20:13, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:28, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a mam pytanie jak ciołeś springi to tak by były proste na końcach jak orginał ??
I czy dobijałeś końcówkę by była tak blisko jak przed cięciem chodzi o bliskość zwoju od zwoju gdyż na końcach są bardzo blisko!
Czy po prostu obciołeś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 21:01, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:28, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
normalnie po prosu ciąłem chociaż i tak za wysoko a jest lekki negat
bartong z fiat126p.pl u którego kupowałem resor mówił żeby ciąć od razu o cały zwój i teraz żałuje że go nie posłuchałem bo będe musiał rozbierać wszystko od nowa
pamiętaj cięta stroną do wahacza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Głodny dnia Pią 21:04, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 21:19, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:30, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
czyli nic nie gniotleś j i nie zbijaleś zeby obcięta końcówa była tak blisko poprzedzajacego zwoju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chudy352
MECHANIK
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia Raciborska Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:41, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:31, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
po prostu obcinasz jeden lub odrazu dwa zwoje i obciętym dajesz do wahacza i możesz dać gumy żeby był twardszy i nie podskakiwał na dziurach ja tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 21:52, 12 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:32, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a ja mam pytanie bo mam zielone springi tzn 3 te najtwardsze jakie byłby produkowane do malców i zkaładac gumy ?? Mi sie wydaje ze epiej sprobowac a nawyzej wyjac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 23:28, 13 Gru 2008 PRZENIESIONY Nie 12:32, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Shan_cez napisał: | a ja mam pytanie bo mam zielone springi tzn 3 te najtwardsze jakie byłby produkowane do malców i zkaładac gumy ?? Mi sie wydaje ze epiej sprobowac a nawyzej wyjac |
tzn. masz na nich zieloną kropkę bądź są całe zielone ??
jeśli tak to masz te miękkie z zeszytów napraw i książek jakie posiadam to springi z żółtą kropką są twardsze.
a jeśli o mnie chodzi to tylko wyciągnąłem wziąłem flexe i uciąłem o 3/4 zwoju potem złożyłem wszystko z nowymi amorkami Kayaba. Tył jest spoko ale w zakrętach sie wychyla za to przód ma tendencje do podskakiwania na dziurach ale atakowanie zakrętów na takim ustawieniu to sama przyjemność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shan_cez
Moderator
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 13:10, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No ja już skonczylem tzn miały zielona kropke ale po testowaniu sa o wiele twardsze od tych co mialem i od tych z poloneza trucka.
Tak samo obciołem mniej wiecej o 3/4 zwoja moze troche wiecej:D I wsadziłem gumy:) Tylko pytanie czy obcinałeś moze bałwanki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 1:25, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tak zciąłem o 1 bulwę ale trochę dobija jak jeszcze niżej go posadzę to zetnę następną
albo założe przednie odboje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
machu19
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:39, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
mam kilka pyt co do tylniego zawieszenia jak chce obniżac tzn cią orginalne springi to ciąc te co mam czy lepiej nowe?? bo moje są troche zużyte i jeszcze jedno pyt o jakie bałwanki chodzi bo z nimi też trzeba podobno coś robic z góry dzięki za inf pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|