Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
falbier
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Sob 21:13, 26 Sty 2008 Temat postu: GLEBA... pytanie odpowiedzi propozycje rozwiązań |
|
|
siemka mam pytanie co do gleby!! przymierzam sie do gleby w malaczu i tu jest pytanie przud wiem ze sie klepie resor i doklada jedno piuro a co z tylem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zolwik_1988
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:58, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Obcinasz sprężyny ile chcesz dajesz gumy i jazda i jakieś utwardzone amorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
falbier
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Sob 22:04, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no wlasnie slyszalem ze tylko gumy wyatarcza bez utwardzonych amorkow!! a jak trzeba utwrdzone to jakiej firmy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ignac
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:18, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie kładł autwardzanych amortyzatorów, samochod ma tendencje do podskakiwania :/
Możesz też wsadzić sprężyny zgniecione i zahartowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bad
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:41, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sprężyny tylko prasowane- obcinanie to druciarstwo.
Utwardzone amortyzatory robi sie a nie kupuje.
Alternatywą są krosna- twardsze niż normalne i najlelpsze
blisteiny(ale troszke dorższe).
Ignac ile przejechałeś na utwardzonych amortyzatorach że twierdzisz że auto
będzie podskakiwać?
Podskakuje jak są dziury- bo jest twarde, ale to norma jak kupisz inne auto i
założysz gwint to też na dziurach będzie podskakiwać to urok naszych pięknych dróg,
a nie utwardzanych armotyzatorów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
falbier
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Śro 17:50, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
panowie przy klepaniu resoru i dokladce jednego piura trzeba zmieniac jakies mocowania lub cos innnego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał cze-wa
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 22:12, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a co do tej gleby bo dziewczyna mnie namawia to jesln obniże swoje autko to czy przedniekoła nie będa trzec przy skręcaniu o natkola???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bonus
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:44, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zależy o ile obniżyć , i najlepiej wywalić te plastiki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michał cze-wa
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 10:34, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ale by trzebało dobrze bitexem wypryskać zeby rdza sie nie wdała co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franek
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:49, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim dobrze wyczyścić. Bitex nie załatwia wszystkiego. Wypadało by potem raz/dwa razy do roku zdjąć koło i wyczyścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nadine
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:05, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dobre amorki to bilsteiny.. mają też swoją odpowiednio cenę, fajnie wybierają dziury i są bardzo twarde, polecam też amorki krosna po niższej cenie. Co do obcierania kolego, klepanie rantów sie kłania nic trudnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bad
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:49, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak Natalia pisze wyklepać ranty przejechać wszystko
odrdzewiaczem(nie jak niektórzy kładą bitex na rdze a potem wszystko
pod spodem gnije pęcznieje robią dzię dziurki wpływa tam woda i stoi) i
na to bitex(lub coś lepszego )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oXarical
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice/Przeczyce Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:18, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie, takie jedno pytanko odnosnie gleby... Bo mam pokrojonego juz na cwiartki malucha, eleganta 96, i tak sobie mysle, czy nie wytargac z niego sprezyn i zaniesc do jakiegos kowala zeby obnizyl... Ale czy to wystarczy? Czy przy obnizaniu TRZEBA wkladac nowe amorki? Czy wystarcza tylko sprezyny. Maluch do jazdy miejskiej, bron boze jakies KJS-y...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bonus
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:42, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Sprężyny możesz ciąć , ale lepiej odnieść do kowala żeby je sprasował na daną wielkość . I Jeszcze resor sklepać , na ile to już zalezy od ciebie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chudy352
MECHANIK
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia Raciborska Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:36, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
naj lepiej sprężyny zanieś do kowala i niech ci je sprasuje na około 14do 17cm to od ciebie zależy jak chcesz malca obniżyć i uważaj na przednie zawieszenie po jak go obniżysz musisz pojechać na ustawienie kątów coś otym wiem bo miałem eleganta obniżonego i wracam do tego pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aron
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:30, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli po sklepaniu przodu gdzie 3eba jechać? Zbieżność or what?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chudy352
MECHANIK
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia Raciborska Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:18, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
trza pojechać na ustawienie kątów żeby opon nie zbierało od środka bo jak nie ustawisz to będziesz mieć po oponach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MalecFan
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:59, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czy jak mam amorki delphi carbon to nadaja sie one do gleby do malca??? prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franek
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:03, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie słyszałem jeszcze o takich. Magnetti Marinelli albo koni nie wystarczą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MalecFan
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:59, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
narazie niemam kasy na inne amorki ... mam wlasnie te delphi i tak mysle czy byly by dobre...??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|